fb

aktywne wzory drukow pism formularzy

Setki aktywnych gotowych druków, umów i formularzy


(lista kategorii)

JPK ST KR

JPK_ST_KR (Ewidencja Środków Trwałych) to jeden z dwóch elementów struktury JPK CIT obok schemy JPK_KR_PD. Skoroszyt w formacie XLSM generuje pliki JPK (XML) zgodne ze schematem XSD Ministerstwa Finansów na podstawie danych zaimportowanych do arkuszy Excela. Narzędzie może dodatkowo służyć celem weryfikacji, edycji i scalania otrzymanych z innych źródeł plików JPK.

Funkcjonalność Skoroszytu JPK_ST_KR

Skoroszyt Excel JPK_ST_KR został stworzony z myślą o łatwym zarządzaniu danymi dotyczącymi środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych. Umożliwia szybkie generowanie plików XML zgodnych z wymogami schemy JPK_ST_KR.

Elementy składowe skoroszytu

Skoroszyt składa się z dwóch podstawowych arkuszy:

  • Ewidencja środków i wartości
  • Faktury KSeF

Najważniejsze funkcjonalności

  • Obsługa importu plików XML zgodnych ze strukturą JPK_ST_KR, łączenie wielu takich plików oraz wczytywanie danych z innych formatów.
  • Automatyczna kontrola poprawności danych wprowadzonych w arkuszach – w przypadku niezgodności system wskaże miejsce wymagające korekty lub uzupełnienia informacji.
  • Funkcja wyszukiwania w Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT), umożliwiająca wyszukiwanie według tekstu, symbolu KŚT, PKOB lub PKWiW za pomocą rozwijanych list.
  • Wbudowany kalkulator amortyzacji, który pozwala na obliczenia zarówno w ujęciu podatkowym, jak i bilansowym dla środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
     

Dzięki skoroszytowi JPK_ST_KR, efektywnie przekonwertujesz dane pozyskane ze swojego systemu finansowo-księgowego i zaraportujesz je w wymaganym formacie XML.
 

Wymagania sprzętowe: komputer PC z oprogramowaniem Microsoft Windows: 7/8/10, pakiet Microsoft Office 2007/2010/2013/2016

 

 
Masz pytania dotyczące skoroszytu JPK ? Zadzwoń +48 608 43 63 83, lub napisz: biuro@signform.pl

 

Dostępne wzory i formaty do pobrania:

Aktywne formaty można wypełniać i przechowywać na komputerze.

Dokumenty takie są czytelne, eliminują możliwość popełnienia błędu przy wypełnianiu i można je archiwizować elektronicznie bez ograniczeń czasowych.

Wymagania techniczne niezbędne do poprawnego działania aktywnych formularzy.