fb

Archiwum

O2 – tlen.pl

  1. Przejdź do opcji poczty.
  2. Wybierz zakładkę „Filtry”, a następnie kliknij na dole „Dodaj filtr”
  3. W sekcji – Pole, Od, zawiera – wpisz adres e-mail eKRS.pl
  4. W sekcji – Lista – wybierz z listy rozwijalnej opcję „Nigdy nie oznaczaj jako spam (biała lista)
  5. Kliknij – „Zapisz filtr”.

interia.pl

  1. Przejdź do ustawień Antyspam: https://ustawienia.interia.pl/poczta/antyspam
  2. Wklej adres e-mail eKRS.pl do pola „Zaufane”
  3. Kliknij „Dodaj”

onet.pl

Sposób 1

  1. Otwórz wiadomość e-mail od eKRS.pl.
  2. Najedź myszką na nasz adres e-mail
  3. Wybierz „Oznacz jako zaufanego nadawce”

Sposób 2

  1. Przejdź do „Ustawienia poczty”
  2. Przejdź do „Antyspam”
  3. Kliknij przycisk „Dodaj adres mailowy”
  4. W polu Adres mailowy wklej adres e-mail eKRS.pl
  5. Kliknij przycisk „Dodaj”

Wirtualna Polska – Wp.pl

  1. Przejdź do opcji WPAntyspam pod: http://poczta.wp.pl/d665/opcje-antyspam.html
  2. Wklej adres e-mail do pola białej listy
  3. Kliknij Dodaj

Gmail

  1. Jeżeli znajdziesz email od eKRS.pl w folderze spam na swoim koncie Gmail, zaznacz email i kliknij przycisk “To nie jest Spam”
  2. Następnie otwórz otrzymany od nas e-mail
  3. Kliknij niewielką strzałkę obok przycisku odpowiedzi
  4. Kliknij “Dodaj … do listy kontaktów”


Czy sprawdzana firmy jest informowana o procesie weryfikacji ?

Nie. Na żadnym etapie działań eKRS.pl nie informuje weryfikowanej firmy o fakcie jej sprawdzania.

Weryfikacja jest anonimowa a dany podmiot nie ma świadomości jego sprawdzania, bez względu na wybrany produkt czy  usługę eKRS.pl


Co to jest dokument elektroniczny eKRS.pl

Dokument elektroniczny – jest to dokument z KRS przesłany drogą elektrofoniczną z Ministerstwa Sprawiedliwości opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokument zawiera dokładnie te same informacje co jego drukowany odpowiednik z wyjątkiem pieczątki oraz podpisu.

Podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą certyfikatu kwalifikowanego oraz złożony za pomocą bezpiecznego urządzenia do składania podpisu elektronicznego, jest równoważny podpisowi własnoręcznemu. Wymagania ustawy i przepisów wykonawczych dotyczą m.in. poziomu zabezpieczeń sprzętu, niepowtarzalności pewnych danych i metod obsługi klientów.
Internetowe wydruki z Krajowego Rejestru Sądowego mają takie samo znaczenie prawne jak papierowe odpisy, wyciągi i zaświadczenia.

Dokumentem takim posługujemy się w formie elektronicznej. Możemy go też wydrukować – jednak na wydruku brak będzie informacji o podpisie.

Program do odczytu podpisu elektronicznego znajdziesz tutaj


Jak odczytać dokument z podpisem elektronicznym ?

Jak zweryfikować podpis elektroniczny?

  1. Zainstaluj program ProCertum SmartSign.
  2. Zainstaluj pobrane oprogramowanie na dysku twardym Twojego komputera.
  3. Uruchom oprogramowanie proCertum SmartSign za pomocą ikony znajdującej się na Pulpicie Twojego komputera.
  4. Naciśnij przycisk Weryfikuj. Przycisk ten znajduje się w menu głównym programu.
  5. Wskaż plik(i) który(e) chcesz zweryfikować. W tym celu naciśnij przycisk Dodaj plik. Aby zweryfikować cały katalog z plikami naciśnij przycisk Dodaj katalog. Wskaż plik(i) / katalog na dysku twardym swojego komputera i potwierdź swój wybór przyciskiem Otwórz. Pliki zostaną umieszczone na liście plików do zweryfikowania.
  6. W celu zweryfikowania podpisu pod wybranymi plikami naciśnij przycisk Weryfikuj znajdujący się w prawym dolnym rogu okna programu.
  7. Poczekaj aż Twój komputer zweryfikuje wszystkie podpisy pod wybranymi dokumentami.
  8. Jeżeli weryfikacja przebiegnie pomyślnie oprogramowanie poinformuje Cię o tym wyświetlając poniższy komunikat.

Więcej informacji na ten temat znajduje się na stronie producenta oprogramowania


Kto świadczy usługę eKRS.pl ?

Usługę eKRS.pl świadczy:
MIERZWA GROUP z siedzibą w 41-200 Sosnowiec, Lipowa 32 NIP 6441681239, REGON: 278070321 wpisaną do Ewidencji Działalności gospodarczej pod numerem 52250 (Obecnie CEIDG)


Jak długo muszę czekać na fotokopie akt ?

  1. Realizacja zleceń fotokopii akt uzależniona jest od dostępności akt w danym Sądzie. W przybliżeniu czas realizacji wynosi do 7 dni roboczych.
  2. W głównej mierze czas realizacji zlecenia uzależniony jest od dostępności akt w sądzie.
  3. W przypadku chwilowego braku dostępu do akt (np. akta u sędziego) Zleceniodawca zostanie o tym fakcie poinformowany stosownym e-mailem.
  4. Jeżeli termin pkt. 18 Zleceniodawcy nie odpowiada może zrezygnować z usługi. W takim przypadku zleceniodawca otrzymuje zwrot wpłaconej kwoty pomniejszonej o poniesione koszty przez Usługodawcę.